REGULAMIN
Szanowni Państwo!
Jest nam niezmiernie miło powitać Państwa w naszym ośrodku Off White Domki.
Dziękujemy, że wybraliście go, jako miejsce swojego wypoczynku.
My ze swojej strony dokonamy wszelkich starań, aby Wasz pobyt był udany.
W tym celu, między innymi, ma służyć poniższy regulamin, dzięki któremu
chcielibyśmy zapewnić sprawną organizację i przyczynić się do osiągnięcia przez Państwa pełnej
satysfakcji z dokonanego wyboru.
PROCES REZERWACJI I PŁATNOŚCI
1. Rezerwację wstępną dokonaną telefonicznie bądź mailowo należy potwierdzić, wpłacając na
konto firmowe ośrodka Off White Domki:
Szynkowski i Mordacz WWArt s.c.
ul. Jaśminowa 32a,
05-092 Łomianki
nr konta: 10 1020 4681 0000 1702 0092 1502
zadatek w wysokości 30% całego pobytu w terminie jednego dnia roboczego.
W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.
2. Pozostałą część w wysokości 70% wartości usługi należy opłacić najpóźniej 21 dni przed
przyjazdem. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostaje anulowana.
3. Opłatę miejscową (klimatyczna) można opłacić przelewem przed przyjazdem lub gotówką w dniu
przyjazdu podczas przekazania kluczy – według stawki określonej przez Urząd Miejski w
Darłowie.
4. W przypadku dokonania rezerwacji w czasie krótszym niż 21 dni do daty rozpoczęcia pobytu
należy opłacić 100% wartości rezerwacji.
5. W okresie wysokim (lipiec – sierpień) oraz świąteczno-noworocznym zadatek jest bezzwrotny.
W przypadku rezygnacji z usługi wynajmu (opłaconego w całości) rezerwacja zostaje anulowana i
wystawiona do ponownej sprzedaży. W przypadku skutecznej sprzedaży pełnego okresu
rezerwacji zwrotowi podlega maks. 70% dokonanej wpłaty w terminie do 14 dni roboczych od
zakończenia terminu rezerwacji.
6. Poza okresem wysokim i świąteczno-noworocznym, w przypadku rezygnacji z usługi wynajmu
najpóźniej na dobę przed terminem rezerwacji, wniesiona opłata jest zwrotna w pełnym
zakresie.
7. Zmiana terminu pobytu na inny możliwa jest w miarę dostępności wolnych miejsc. W przypadku
skrócenia okresu pobytu kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
8. Rezerwacje dokonane poprzez firmy turystyczne świadczące usługi rezerwacji miejsc pobytu
(booking.com, nocowanie.pl, inne) obowiązują zasady płatności określone przez te firmy.
9. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT za świadczone usługi wymagane jest podanie
numeru NIP oraz danych nabywcy już w momencie dokonywania rezerwacji. Niepodanie
powyższych danych podczas procesu rezerwacji uniemożliwia wystawienie faktury.
10. Wpłata zadatku dokonana na nasze konto firmowe, jak również płatność poprzez pośredniczące
firmy turystyczne, oznacza jednocześnie zawarcie umowy na pobyt w naszym ośrodku w
określonym terminie oraz potwierdzenie zapoznania się i akceptację niniejszego regulaminu
przez wszystkie osoby objęte rezerwacją pobytu.
DOBA HOTELOWA I MELDUNEK
1. W dniu przyjazdu do ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty,
paszport).
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy do godz. 10:00 w dniu
wyjazdu. Niezdanie domku i kluczy do godz. 10:00 jest równoznaczne z koniecznością opłaty
kolejnej doby i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu.
3. W miarę możliwości udostępniamy domki wcześniej niż we wskazanej godzinie 16:00.
Ewentualne wcześniejsze przyjazdy proszę ustalać telefonicznie.
4. Podczas meldunku pobrana zostanie w gotówce kaucja zwrotna w wysokości 400 zł na poczet
możliwych szkód powstałych w trakcie pobytu.
5. Rozliczenie kaucji nastąpi w terminie 7 dni od dnia zakończenia pobytu (w formie przelewu na
konto bankowe usługobiorcy) lub przy wymeldowaniu (po stwierdzeniu braku uszkodzeń
zajmowanego przez Gościa domku).
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności obsługi ośrodka. W dniu przyjazdu Goście
zobowiązani są do sprawdzenia czy w domku nie ma żadnych uszkodzeń
ani braków w wyposażeniu określonym w Karcie wyposażenia domku.
Wszelkie ewentualne uszkodzenia oraz/lub braki należy zgłosić w dniu rozpoczęcia pobytu.
2. Powstałe podczas pobytu uszkodzenia lub inne niedogodności prosimy zgłaszać niezwłoczne po
ich stwierdzeniu.
3. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody oraz zniszczenia domków,
przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych lub infrastruktury obiektu, powstałe w
wyniku zaniechania lub nieprawidłowego ich użytkowania, jak również za działania osób, za
które odpowiada.
4. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub ich opiekunowie.
5. Rodzice, bądź opiekunowie dzieci, ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich
dzieci i zobowiązani są do zapewnienia im opieki, w szczególności podczas użytkowania
infrastruktury obiektu, przebywania na placu zabaw oraz w sali zabaw, korzystania z
wydzielonych miejsc do grillowania oraz palenia ogniska. Za wszelkie szkody i uszczerbki na
zdrowiu dzieci odpowiada opiekun prawny. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za
wypadki spowodowane na terenie ośrodka.
6. Cena usług świadczonych przez właścicieli nie obejmuje ubezpieczenia. Na okres
wyjazdu/pobytu zalecane jest zawarcie ubezpieczenia we własnym zakresie.
7. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb wewnątrz domku.
Nieprzestrzeganie zakazu wiąże się z koniecznością wykonania ozonowania domku (usunięcie
przykrego zapachu) na koszt najemcy w wysokości 10 zł/m2 powierzchni użytkowej domku.
8. Palenie tytoniu dozwolone jest w wydzielonym miejscu na terenie ośrodka (palarnia).
9. Grillowanie oraz palenie ogniska dozwolone jest tylko i wyłącznie w wydzielonym miejscu na
terenie ośrodka. Obowiązuje zakaz grillowania na tarasie, chodnikach oraz na i przy
powierzchniach drewnianych.
10. Zabrania się używania w domkach grzałek, grzejników i innych urządzeń elektrycznych
niestanowiących wyposażenia domku.
11. Domki wyposażone są w czujki dymu. W przypadku interwencji służb ochrony wywołanej
uruchomieniem alarmu pożarowego z przyczyn najemcy (palenie tytoniu, używanie otwartego
ognia lub innych środków dymotwórczych) koszty interwencji służb ochrony obciążają najemcę.
12. W przypadku zgubienia klucza od domku lub pilota od bramy wjazdowej Gość zobowiązany
będzie do uiszczenia zapłaty w wysokości 60 zł – klucz, 200 zł – pilot.
13. Na terenie ośrodka przebywać mogą jedynie osoby zameldowane.
14. Dla komfortu wypoczywających cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 – 7:00.
15. Zachowanie osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innym gościom.
16. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod wpływem
alkoholu lub środków odurzających, lub które zachowują się w sposób agresywny i wulgarny.
17. W trosce o Państwa komfort we wszystkich domkach materace zabezpieczone są ochraniaczami.
W przypadku zabrudzenia i/lub zamoczenia materaca konieczna będzie wymiana na nowy,
którego koszty ponosi najemca.
18. Wykorzystywanie sofy do spania jest niedozwolone. Zabrudzenie jej skutkować będzie
koniecznością pokrycia kosztów pralniczych. Zamoczenie będzie wiązało się z pokryciem kosztów
czyszczenia lub wymiany siedzisk przez najemcę.
19. W dniu wyjazdu Najemca zobowiązany jest do pozostawienia domku w czystości, włączając w to
umycie naczyń i sprzętów kuchennych oraz usunięcie wszelkich odpadów. W przypadku
znacznych naruszeń Najemca zostanie obciążony kwotą za dodatkowe sprzątanie w wysokości
200 PLN. Kwota zostanie potrącona z kaucji.
INFORMACJE DODATKOWE
1. W sezonie wysokim (lipiec, sierpień) proponujemy pobyty tygodniowe (7, 14, … dniowe) od
soboty/niedzieli do soboty/niedzieli (pobyty inne niż tygodniowe sprzedajemy tylko w miarę
wolnych miejsc). Poza sezonem pobyty minimum 3-dniowe.
2. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego
regulaminu, ogólnych warunków bezpieczeństwa, przepisów przeciwpożarowych oraz stosować
się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli/zarządcy ośrodka.
3. Goście wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji
rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dn.
29.08.1997r. o ochronie danych osobowych. Gościom przysługuje prawo do wglądu do swoich
danych osobowych i ich aktualizacji.
4. Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci. Prosimy o wyrzucanie odpadów do
odpowiednio przystosowanych do tego kontenerów.
5. Istnieje możliwość wymiany pościeli (50 zł/kpl) oraz ręczników (10zł/szt).
6. Na niestrzeżonym parkingu na terenie obiektu przysługuje jedno miejsce parkingowe na każdy
domek. Dodatkowe miejsce parkingowe 30 zł/doba.
7. Nie odpowiadamy za przedmioty wartościowe pozostawione w domkach lub na terenie ośrodka
oraz za pozostawione samochody.
8. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u
niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do internetu.
9. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez
zwrotu poniesionych kosztów.
10. Treść polityki prywatności Off White Domki znajduje się w recepcji oraz na stronie www.offwhitedomki.pl
11. Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z wykonywaniem usług przez Usługodawcę
niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie. Reklamacja zostanie
rozpatrzona w terminie 30 dni, licząc od dnia jej doręczenia. Zgłoszenie reklamacji odbywa się
wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej: wwart.biuro@gmail.com
Regulamin ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej.
Życzymy miłego pobytu!
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Waldemar Szynkowski, prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą: Szynkowski i Mordacz WWArt s.c. z siedzibą w Łomiankach, NIP: 1182250713.
Dane będą przechowywane do czasu wycofania zgody z zastrzeżeniem obowiązków
wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Z zastrzeżeniem wynikającym z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Mają Państwo prawo do wycofania zgody. Skorzystanie z prawa
cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody, jak również na przetwarzanie Państwa danych osobowych w wykonaniu obowiązujących przepisów
prawa, w tym przepisów prawa podatkowego oraz w zakresie wynikającym z tych przepisów. Mają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, kiedy przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
© OFF WHITE DOMKI DARŁÓWKO
Rezerwację online obsługuje : HOTRES.pl